Loading...
Error
 

Скачать торрент Xenonauts (Goldhawk Interactive) (ENG) [Alpha v12]

Страницы:  1, 2, 3, 4  След.

 
Автор Сообщение

mozes

post 17-Апр-12 20:27

pic
Xenonauts

Год выпуска: 2012
Жанр: Strategy (Turn-based / Tactical) / Isometric
Разработчик: Goldhawk Interactive
Издательство: Goldhawk Interactive
Сайты игры: http://www.xenonauts.com/
Платформа: PC
Язык интерфейса: Английский
Тип издания: Лицензия
Таблэтка: Не требуется
Системные требования:
♦ Windows XP / Windows Vista / Windows 7;
♦ Процессор: 1.8 GHz Processor Intel or AMD;
♦ Оперативная память: 256 MB RAM;
♦ Видеокарта: 3D graphics card compatible with DirectX 9.0 and 128MB;
♦ Звуковое устройство: compatible with DirectX;
♦ Место на жестком диске: 1.5 GB.
Описание:
Действие игры происходит в альтернативном мире 1979 году, во время холодной войны, когда СССР и США объединяют свои усилия для борьбы с инопланетным вторжением.

Как и в оригинальной UFO Defense, игровой процесс разделён на стратегическую часть (Geoscape) и тактическую (Combat Viewer). В стратегической части игрок создаёт и развивает базы, набирает персонал для них, проводит научные исследования, ведёт борьбу с кораблями пришельцев.

Тактическая часть представляет собой пошаговый наземный бой. Одно из самых значительных нововведений по сравнению с UFO Defense — тактический воздушный бой между истребителями-перехватчиками землян и «летающими тарелками». В наземных миссиях будут введены альтернативные условия победы, избавляющие игрока от необходимости уничтожить всех инопланетян на карте, а также дружественные игроку солдаты под управлением компьютера.

«Вы должны терять юниты из-за своих ошибок, а не из-за невезения, поэтому оружие наподобие бластерной бомбы, способное уничтожить половину вашего подразделения, было убрано и заменено оружием, которому умелый игрок может противостоять».

Online manual: http://www.xenonauts.com/manual.html
Установка
1. Распаковать в любое место;
2. Запустить файл Xenonauts.exe из корня распакованной папки;
3. Играть.
Changelog
VERSION: V12

NEW FEATURES:

Female Soldiers: Female soldiers now spawn in the game, with female portraits and names. We need to do a little more work on harmonising some of the female portraits with the male ones (different artist) but overall the system has been pretty successful.
Custom Soldiers: Pre-generated soldiers (from Kickstarter) have been partially implemented. In the standard build the two pre-generated soldiers are myself and Kris Thaler (one of our artists) but you can view 15 other test soldiers drawn from the ranks of the highest Kickstarter backers in the debug version of the game. Unfortunately, playing the normal version will lead to you seeing a lot of me / Kris for now, as we’re the only two options when a pregenerated soldier spawns (10% of the time)!
Base Defence modules: These are defensive turrets constructed as base structures in your base. They fire upon attacking UFOs when aliens perform base attack missions on that base. If the UFO is not destroyed, the damage dealt will reduce the size of the attacking force.
Androns: These alien units now spawn in their earliest two incarnations. We’ve put them in the Quick Battle too. Basically they don’t act that differently to normal troops at the moment, other than being very tough, but as the AI becomes more advanced they’ll behave in a fairly unique way compared to the other species. There’s a bit more variety there anyway.
Dropship Destruction: It’s no longer effectively game over when you have your dropship shot down, as your soldiers can now survive a crash and be rescued by local forces. Troops now have a better than average chance of surviving a crash, but are likely to suffer injury while doing so.
Alien Bases: The tiles for these aren’t in place yet, but the code is now tested and in place. Bases are created on the Geoscape by alien construction missions, and all bases (existing and future) grow in size at predetermined AI ticker levels to scale with the invasion. There are two victory conditions in the base missions, either killing all aliens in the base (captures all equipment) or destroying the base power cores and aborting the mission (captures only the equipment brought out with you). Either instance results in the destruction of the alien base.
Suppression: The suppression system has been added to the game for preliminary testing. A unit becomes suppressed when enough bullets have been fired at him, with burst fire causing more suppression than single shots. The values are preliminary at the moment, as is the “suppressed” icon (a blue triangle with an S on it). Let us know your thoughts on this system though.
Heavy weapons: These have a 30% accuracy reduction if you move and shoot in the same turn (turning does not count as moving). The machinegun, rocket launcher and sniper rifle are the starting “heavy” weapons.
Mission Scoring: The mission-end scoring system has been updated. It now has different scoring for different mission types and different outcomes (victory / loss /abort) along with some tweaked values. This means the score awarded at the end of a mission should better reflect the actual outcome.
Soldier Hire: When you hire a soldier, you can now pick from a pool of 12 possible soldiers which is refreshed as you hire troops. This allows you to pick a soldier that suits the role you are hiring them for - though fired troops go back in the soldier pool to prevent mass hire / fire soldier cherry picking.
Manufacturing Materials: Most manufacturable items will consume either Alenium or Alien Alloys when built now. There’s no UI element that shows these requirements at present (that’ll be in the redesigned UI) but it’ll give you a pop-up if you don’t have enough.
Dropship Vehicle Icon: Vehicles on a dropship now have an icon on the Soldier Equip screen to show that they’re filling soldier slots.
New tiles: The Town tileset has had some new tiles added to it. There is now a set of tiles for a bank /office building that will be the first thing we get our dedicated level designer to play with, and the house walls have now been painted over, along with the house props and the shop interior props. This means they look nicer and have the visible destructibility in place now too as they have damaged / destroyed variants.
Launcher: This has been changed so it no longer has a Pre-Order link or refers to the game as a “Demo” (this was only to test the Kickstarter build). This should stop any future confusion arising where people buy the game and think they only have the demo version!
Reapers: These are the Xenonaut equivalent of Chryssalids. You won’t see them until the beta, but they are fully rendered, animated and I saw one zombify my troops for the first time a few days ago. Thought you might want to know!

BALANCE TWEAKS:

Overkill Percentage: The overkill percentage for UFOs (i.e how much damage they can take beyond 100% and still leave a crash site) has been increased to 130% from 115%.
UFO Behaviours: UFOs now fly in a straight line for longer before changing direction. This means they are both easier to intercept and look a bit more intelligent.
Geoscape Invasion Escalation: This has been smoothed out. There should be more UFOs at the start of the game, but their numbers should increase more slowly than before. There should also be less fighters relative to before.
Scout UFOs: These are now more dangerous at close range, but their weapons have a shorter overall range. The counter is intended to be a MiG with 4 Sidewinders, which will kill them from beyond their range and only take minor damage in the process.
Hidden Movement Camera: The Hidden Movement camera now focuses correctly on events during the alien turn. You shouldn’t have your units killed by enemy fire without seeing it now. It should also track long range shot impacts better than before.
Wounded Soldiers: The Soldier Development screen now correctly shows the HP of wounded soldiers at the end of the battle, rather than their modified maximum HP (after the damage) as it did before. It should also differentiate between Injured (can still participate in missions) and Wounded (confined to bed) soldiers.

BUGFIXES:
Geoscape:

The “Abort Mission” menu option is no longer incorrectly called “Abort Game”.
Funding money now comes in before wages and maintenance go out at the end of each month.
Alenium and other manufactured missiles should now be consumed when fired in combat.
UFOs now despawn correctly if they create a terror site.
Grounded UFOs will no longer be named “Crashsite-XX”.
Wounded soldiers will be moved to the Unassigned category on the Soldier Equip screen after recovering above 50% health.
Aircraft destroyed in transfer from base to base will no longer block hangars up after their destruction.
The Xenopedia is no longer visible in the background on other base screens in some circumstances.
The base selector icons should now be visible in all circumstances.

Ground combat:

Xenonaut reaction fire is now functional again.
Machineguns now reaction fire with burst fire.
Turning on the spot no longer triggers alien reaction fire.
Aliens are no longer able to reaction fire in directions that they are not facing.
Crouching soldiers now use a crouched injury animation rather than playing the standing injury animation.
The “Alien Spotted” icon will appear when viewing any camera level, rather than only on the level of the alien.
Destroying the vans on the industrial tileset will no longer crash the game.
Swapping weapons no longer reloads the clip in the weapon.
The neutral AI will no longer just spin on the spot several times per turn.
The crash caused by destroying a window and killing a unit at the same time has been fixed.
Скриншоты
pic
pic
pic
pic
pic
pic
pic
Внимание! Раздача обновлена (21.06.2012)
Версия обновлена до v12

xenonauts_v12.torrent
Трекер: Зарегистрирован

magnet ссылка

 


Скачать .torrent

11 KB

Статус: проверено (by MARKUS в 21-Июн-12 19:39)
Зарегистрирован: 21-Июн-12 18:00
Скачан: 346 раз
Размер: 1.04 GB | 
Поблагодарили:
Скачать Xenonauts (Goldhawk Interactive) (ENG) [Alpha v12] торрент
 


Похожие раздачи

Remar

post 17-Апр-12 20:56 (спустя 29 минут)

Понятно что не финальная версия, но насколько играбельно?

Диктатор

post 17-Апр-12 21:34 (спустя 37 минут)

опаньки..клон X-COM чтоле?

wutdis

post 18-Апр-12 01:27 (спустя 3 часа)

Шустро работаем )

Assassin215k

post 18-Апр-12 18:59 (спустя 17 часов)

благодарствую!

NerVnvs

post 19-Апр-12 05:40 (спустя 10 часов)

Ц Диктатор писал(а):

опаньки..клон X-COM чтоле?
на это даже в описании намекаются) -> Как и в оригинальной UFO Defense

Kamill_rus

post 24-Апр-12 12:01 (спустя 5 дней)

Вышла версия Xenonauts Build V9.4, планируете, залить? Будем очень признательны!)

mozes

post 24-Апр-12 12:50 (спустя 49 минут)

Планирую. Если будет время, вечерком залью.

Kamill_rus

post 24-Апр-12 17:26 (спустя 4 часа)

Заранее благодарен!!) Буду отслеживать)

добавлено спустя 2 часа 13 минут:

Спасибо, уже качаю!)

xpoma4

post 24-Апр-12 20:36 (спустя 3 часа)

Спасибо!

Assassin215k

post 24-Апр-12 21:21 (спустя 44 минуты)

оперативненько, чендж лог радует:)

predator1286

post 24-Апр-12 22:14 (спустя 53 минуты)

не каво не зависает после того как ход пропускаешь ?? ход пропустил повис( и так почти постоянно(

tikitavy

post 27-Апр-12 14:38 (спустя 2 дня 16 часов)

Вроде бы вышла 9.5. В ней обещали убрать заморозку экрана при передачи хода, надо смотреть. Похожий глюк в этой игре уже некоторое количество версий тянется.

mozes

post 27-Апр-12 15:22 (спустя 44 минуты)

Отлично. Обновлю.

Assassin215k

post 27-Апр-12 18:33 (спустя 3 часа)

а кто-нить знает, как сделать, что бы было более одного чужого на заданиях?

добавлено спустя 34 секунды:
Ц mozes писал(а):

Отлично. Обновлю.
спасибо, уже качаю :)

predator1286

post 27-Апр-12 20:53 (спустя 2 часа 19 минут)

Вот не понимаю добавили оружие новое но его нет (( плазму изучил строить нельзя почему ??

добавлено спустя 1 минуту:

Да вообще я считаю херомантией занимаются нет что бы сделать нормально все а потом выпустить нет постоянно что делают переделывают !! так уже к релизу всю игру пройдешь ((!

tikitavy

post 28-Апр-12 01:55 (спустя 5 часов)

Ц predator1286 писал(а):

Да вообще я считаю херомантией занимаются нет что бы сделать нормально все а потом выпустить нет постоянно что делают переделывают !! так уже к релизу всю игру пройдешь ((!
Разработчики не имеют стороннего финансирования (толстокошельковых издателей). Способ предзаказа - продажа незаконченной игры под честное слово, что закончат. Все, кто делает предзаказ, по сути спонсируют разработку (ну и, понятно, им не придётся платить за финальную версию, т.к. они её уже купили).

добавлено спустя 51 секунду:
Ц mozes писал(а):

Отлично. Обновлю.
Спасибо! Очень оперативно.

predator1286

post 01-Май-12 20:29 (спустя 3 дня)

Вроде вышла новая версия автор обнови пожалуйста !! :o

mozes

post 02-Май-12 15:39 (спустя 19 часов)

Вот он релизы шпарит )))
Вечером обновлю.

Zaskow

post 02-Май-12 19:22 (спустя 3 часа)

Вопрос: а игра появится в более популярных магазинах, в стиме, например?

Текущее время: 26-Апр 15:10

Часовой пояс: GMT + 3



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы